Puigverd de Lleida

8 de gener de 2010 a les 10:23 | Valoració: CC
Clica sobre les fotografies per veure-les ampliades
Sobre el municipi
Població: 1.356 habitants (2008)
Superfície: 12,5 km2
Entitats de població: 1

Detalls del viatge
4. Temps de neu

Número de fotografies: 2
Distància recorreguda: 3,3 km
Temps transcorregut: 14 min


La carretera L-702 em porta d'Artesa de Lleida fins a Puigverd de Lleida. En un moment es fa, si no fos per les circumstàncies del clima d'avui. Quan arribo a les primeres cases no veig clarament on aparcar i, a més, tinc dos cotxes darrera meu amb ganes. Tot i que el cartell és força maco (de fet, són 2) entro dins del municipi i busco el camí a Torregrossa. Pensant com m'ho faré per tornar al principi m'adono que hi ha exactament els dos mateixos cartells per aquí, i ara no tinc ningú que em destorbi. Aparco i faig la fotografia. Encara que no ho sembli la part on hi ha les rodes davanteres està net de neu. Un cop feta la fotografia el camí que segueixo no és precisament el d'una via principal. Només sortir del nucli urbà sóc cada cop més conscient del paisatge que m'espera. La carretera sembla que aguanta però caldrà estar a l'aguait.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada