Juneda

8 de gener de 2010 a les 10:46 | Valoració: CC
Clica sobre la fotografia per veure-la ampliada
Sobre el municipi
Població: 3.342 habitants (2008)
Superfície: 47,35 km2
Entitats de població: 1

Detalls del viatge
4. Temps de neu

Número de fotografies: 1
Distància recorreguda: 14,8 km
Temps transcorregut: 23 min


La idea en un principi era anar de Puigverd de Lleida fins a Torregrossa, i creuant la N-240 bé que hi arribo, però m'és impossible trobar el cartell amb tanta neu per tot arreu. Uns xiquets força simpàtics em donen la benvinguda amb unes quantes boles de neu. I del cartell, ni rastre. Amb els carrers tallats no puc pas rastrejar gaire més i em dirigeixo per la LV-2001 a la següent direcció: Juneda.
Un veí en 4x4 em fa llums i s'atura per preguntar-me on vaig. Li responc que Juneda i es calma tot fent-me un anàlisi de l'estat de les carreteres des del punt on em trobo fins als Omellons, amb una conclusió força pessimista: la màquina de llevaneus encara no hi ha passat. Però fins a Juneda sí que hi arribaré.
Confiat d'aquestes indicacions arribo a Juneda per la porta del darrera (com qui diu) ja que no hi accedeixo des de la carretera principal. Només cal netejar una mica el cartell i ja estarà. No passa ningú i puc deixar el cotxe a la carretera, sense pensar gaire que, a vegades, la neu amaga forats.
No ha estat el cas, cap problema.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada