Sant Sadurní d'Anoia

4 de gener de 2010 a les 10:39 | Valoració: C
Clica sobre les fotografies per veure-les ampliades
Sobre el municipi
Població: 11.909 habitants (2008)
Superfície: 18,97 km2
Entitats de població: 5

Detalls del viatge
3. Expedició N-340 Est

Número de fotografies: 2
Distància recorreguda: 11,9 km
Temps transcorregut: 13 min


Voltant pels pobles de Subirats hi ha un camí asfaltat que duu a Sant Sadurní d'Anoia. No hi he estat mai abans i, donada la coneixença i curiositat (a més de les ganes de fer un mos) decideixo que, a part de la fotografia, aprofitaré l'avinentesa per fer un mos. A mig camí em trobo un cartell prou significatiu i ben maco, que és que veieu en portada. Sense veure clar on aturar-me prenc la fotografia dins del cotxe estant, i tot seguit entro al nucli urbà.
La quantitat de caves que m'envolta és impressionant. Aparco en un carrer tranquil i en sortir del vehicle per donar un tomb, una camioneta se m'apropa:
- Oye, ¿para ir a las cavas ...?
- No, perdoni, és que sóc de Lleida.
L'home, contrariat, vacil·la uns instant abans de cercar un altre vianant, però sembla que es queda amb la sensació o bé que no m'ha entès la resposta o bé que no ha entès el concepte.
Segueixo donant tombs. Arribo al que sembla la plaça major i cerco un bar, però no m'acabo de decidir per cap. Tinc al cap la quantitat de pobles i municipis que encara em queden i l'únic que faig finalment es treure efectiu en una entitat de crèdit i tornar a fer ruta.

CAN BENET DE LA PRUA

CAN CATASSÚS

ESPIELLS

MONISTROL D'ANOIA

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada