Ponts

31 de desembre de 2009 a les 15:05 | Valoració: CC
Clica sobre la fotografia per veure-la ampliada
Sobre el municipi
Població: 2.749 habitants (2008)
Superfície: 30,5 km2
Entitats de població: 4

Detalls del viatge
2. Ruta de cap d'any

Número de fotografies: 1
Distància recorreguda: 6,3 km
Temps transcorregut: 15 min
Benzina: 56,00 €


Un amic meu d'Oliana sempre em diu de Ponts: "A Ponts, pocs de bons, i si són bons, no són de Ponts". No seré jo qui confirmi aquest tòpic. En qualsevol cas, el cartell d'aquest municipi no presenta cap problema d'entrada perquè hi ha una calçada lateral que facilita la tasca. Llàstima que darrera meu una furgoneta blava també hi vol accedir, així que no puc parar al costat.
Decideixo d'estacionar-me més enllà, però en comprovar que el cotxe queda força lluny, l'intento apropar. Com que és pla ho faré amb el punt mort i arrossegant-lo (cal estalviar benzina!), mentre faig la maniobra dissimuladament, sota l'atenta mirant d'un jubilat amb boina, arribo al punt més proper ja que estic tocant la vorera. Malgrat els dubtes que podeu tenir, si amplieu la fotografia veureu perfectament que el cotxe hi és, i també la furgoneta blava de la que parlava abans, més allunyada. Roman aparcada força estona, el copilot, una xiqueta d'uns trenta anys, entra i surt repetidament amb cara de pocs amics i el pilot, home, aixeca els braços. No puc dir més perquè no escoltava que deien.
Feta la fotografia, aquest cop cal incloure 56€ en benzina a les despeses del viatge. Hi ha el rumor que la benzinera de Ponts ofereix el carburant 1 cèntim més barat, però no ho he pogut comprovar amb les altres que m'he trobat fent aquesta ruta.

EL TOSSAL

LA FORÇA

TORREBLANCA

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada