Cervelló

4 de gener de 2010 a les 10:03 | Valoració: CC
Clica sobre la fotografia per veure-la ampliada
Sobre el municipi
Població: 8.187 habitants (2008)
Superfície: 24,11 km2
Entitats de població: 16

Detalls del viatge
3. Expedició N-340 Est

Número de fotografies: 1
Distància recorreguda: 8,6 km
Temps transcorregut: 16 min


Noto que em començo a allunyar de l'àrea metropolitana perquè entre municipi i municipi ja hi ha terreny sense edificar. La N-340, en aquest tram, és una carretera força transitada. Veig en un primer moment l'accés a Cervelló, però tinc l'autovia tant a prop que desisteixo. La sensació d'espai i velocitat de l'autovia, no obstant, no dura molt. Si em mantinc fidel a la ruta prevista, he de tornar.
I un altre cop, un senyal que indica Cervelló. No m'hi puc negar dues vegades, i menys quan, com podeu veure a la fotografia, hi ha espai més que suficient per parar el cotxe i calcular el millor angle possible.
M'ha fet gràcia trobar-me amb aquest municipi, tinc diverses amistats que es diuen així de cognom.

Entitats de població descartades (d'acord amb els criteris d'admissibilitat d'aquest projecte)

Totes són urbanitzacions, llevat d'aquests casos:
· En el cas de Can Roig l'enciclopedia situa l'entitat a Corbera de Llobregat.
· El Sector Grab es correspon amb un polígon industrial.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada