Martorell

4 de gener de 2010 a les 13:51 | Valoració: CC
Clica sobre la fotografia per veure-la ampliada
Sobre el municipi
Població: 26.169 habitants (2008)
Superfície: 12,73 km2
Entitats de població: 4

Detalls del viatge
3. Expedició N-340 Est

Número de fotografies: 1
Distància recorreguda: 5,5 km
Temps transcorregut: 18 min


La tranquil·litat de la C-243b desapareix quan començo a arribar a Martorell. El trànsit s'incrementa al mateix ritme que els senyals informatius, però arribo a l'entrada. Una gran rotonda em dóna la benvinguda. Tinc cotxes al darrera així que m'endinso fins que puc donar mitja volta. M'ha semblat que hi havia aparcats cotxe a la vora així que jo també m'apunto.
Paro el vehicle i surto tranquil·lament. El cotxe està una mica allunyat i entre muntar el trípode i enfocar em prenc el meu temps. Ara només cal esperar que el trànsit em permeti un respir perquè quan es veu el cotxe no és veu les enormes lletres que presideixen la rotonda i a l'inrevés.
- Bon dia
- Buenas
És tracta d'un obrer encuriosit però que finalment passa de llarg. No, no estic mesurant allò que fan ells vora les carreteres i que desconec. La meva finalitat és un altra. Llestos. Pels qui teniu dubtes fixeu-vos el vehicle que hi ha a l'esquerra de tot. És ell, sens dubte (si cliqueu sobre la imatge ho veureu ampliat).

CAN BROS

Entitats de població descartades (d'acord amb els criteris d'admissibilitat d'aquest projecte)

El Pou del Merlí és considerat una urbanització i pel que fa a Sant Genís és difícil precisar un lloc concret donat que està fortament disseminat; en aquest sentit, l'enciclopèdia l'associa a un antic priorat.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada