Esplugues de Llobregat

4 de gener de 2010 a les 8:44 | Valoració: C
Clica sobre les fotografies per veure-les ampliades
Sobre el municipi
Població: 45.586 habitants (2008)
Superfície: 4,6 km2
Entitats de població: 1

Detalls del viatge
3. Expedició N-340 Est

Número de fotografies: 3
Distància recorreguda: 2,9 km
Temps transcorregut: 14 min


La tercera ruta del Viatge per Catalunya surt de Barcelona en línia recta, almenys al principi, per la mítica carretera N-340 direcció sud-oest. Comença d'hora perquè a l'hivern hi ha menys hores de Sol, i les proves realitzades de nit no han sigut gaire satisfactòries.
El volum de trànsit és completament diferent al que estava acostumat. Amb cotxes, rotondes, semàfors i senyals per tot arreu que poden estressar qualsevol, el gruix de gent de les voreres produeix un contrast d'anonimat tranquil·litzador.
Imagineu-vos l'escena, enmig del trànsit, d'un cotxe que aparca sobre la vorera de qualsevol manera (bé, de fet a l'àrea metropolitana de Barcelona tampoc és tant inusual) encén els llums d'emergència. En surt el conductor intentant enquadrar una fotografia on apareguin una part del vehicle amb un cartell que dóna la benvinguda al municipi. Algú ho mirarà uns segons, vacil·larà i seguirà caminant. Quan el conductor torni al vehicle i marxi ningú el recordarà: és una de tantes coses curioses que poden passar per Esplugues de Llobregat. I així va ser.

1 comentaris:

  1. Hola, et felicito pel bloc, m'ha recordat quan m'acabava de treure el carnet de conduïr (a la vuitena!) i volia recorre'm tots els pobles de Catalunya amb el Nissan Bluebird o el Renault 11 que vaig tenir (cotxes grans i antics com el teu).
    Però era l'any 2001 i jo no sabia el que era un bloc d'internet!
    Això sí com que era (i sóc) viatjant comercial sí vaig tenir ocasió de recorre gairebé tots els pobles que apareixen al teu bloc i per això m'està agradant tant de llegir-lo.
    Perme-te'm una curiositat si em vols respondre, ets jove o fa gaire que et vas treure el carnet de conduir?

    ResponElimina