Gelida

4 de gener de 2010 a les 13:23 | Valoració: CC
Clica sobre les fotografies per veure-les ampliades
Sobre el municipi
Població: 6.601 habitants (2008)
Superfície: 26,71 km2
Entitats de població: 8

Detalls del viatge
3. Expedició N-340 Est

Número de fotografies: 2
Distància recorreguda: 18,7 km
Temps transcorregut: 1h i 7 min
Bars i cafeteries: 4,65 €


No dubto que pugui sorprendre al lector que, després d'Avinyonet del Penedès, la propera parada sigui Gelida. Certament, la idea era seguir per la N-340 i fins i tot he arribat a Vilafranca del Penedès on, aquesta vegada sí, he parat a fer un mos. Durant l'esmorzar analitzo mentalment les alternatives per seguir fotografiant i finalment tinc clar que desisteixo de seguir per la mateixa carretera. Vull canviar de direcció, on sigui.
I vet aquí que l'alternativa que acabo agafant és una carretera senyalitzada com la C-243b, de revolts sinuosos i vegetació força frondosa. Decideixo anar-hi tot d'una i la primera sensació que tinc és que torno a un camí tranquil. La ràdio posa la banda sonora i el paisatge m'acompanya mentre encaro els revolts continus i al cap d'una estona em trobo el cartell del municipi, tot just darrera d'un restaurant que, curiosament, és tancat a aquestes hores. Un contratemps ja que m'hagués animat a provar de bona gana l'escudella, que diuen que aquí la fan molt bona. La fotografia de la portada queda una mica allunyada del nucli urbà. N'hi ha una altra, més petita, just abans de les primeres cases i també el que sembla una fàbrica abandonada en un dels revolts tancat que em trobo pel camí.

EL PUIG

Entitats de població descartades (d'acord amb els criteris d'admissibilitat d'aquest projecte)

El Martivell i Safari són urbanitzacions; la Valenciana, les Cases Noves i Sant Salvador de la Calçada són barris; i finalment el Maset és únicament mencionat com a nucli.

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada